Környezet- munka- és tűzvédelmi szolgáltatás, HACCP tanácsadás
A rendezvények szervezése során a résztvevők biztonsága kiemelt fontossággal bír!
Annak érdekében, hogy a szervezők részletesen számba vegyék a lehetséges veszélyforrásokat, ezért a Szakhatóságok és a 23/2011. (lll. § 8.) új Kormányrendeletek BIZTONSÁGI TERV készítését írják elő! A Biztonsági terv keretein belül, rögzítendő alapinformációknak tartalmazniuk kell a Rendezvény helyszíne időpontja, időtartama, a vendégek létszáma, a kiemelt személyek védelme, felelős rendező, szervező cég adatai, a kiszolgáló személyzet létszáma, a kapcsolattartó neve, elérhetősége.
Lényeges kiindulási pont a Biztonsági terv készítésénél a Tűzvédelmi szabályzatban foglaltak, melyek meghatározzák az adott épület, illetve terület Tűzveszélyességi osztályba sorolását, amit tűzvédelmi képesítéssel rendelkező szakember határozhat meg a szervezőknek,
rendezőnek. Ne feledkezzünk meg a kiürítési tervről az alaprajzzal együtt, és a tűzriadó tervről sem.
A Biztonsági tervet a fent említett fontos elemek befolyásolják elsősorban, de a Biztonsági személyzet létszáma (mindig a vendégek létszámától függ. 100 főig 2 fő szakképzett biztonsági ember szükséges, és továbbiakban 100 főnként 1-1 szükséges) és a képzettsége is nagyon fontos, (10 fő biztonsági személyzet felett egy főnek biztonságszervezőnek, 3 főnek pedig rendezvénybiztosító végzettséggel kell rendelkeznie) úgymint a Biztonsági terv szakszerű készítőjének személye és adatai.